فولکس واگن اطلس (Volkswagen Atlas)، کابین بزرگ و ظاهر جذابی دارد و بین ماشین های شاسی بلند، خاص و منحصر به فرد است. یکی از بزرگ ترین کراس اوورهای امروزی است که شما می توانید از آن استفاده کنید.

صندلی های عقب، سه ردیفه بوده و مشخص است که ماشین خانوادگی است. شرکت فولکس واگن از همان ابتدا تصمیم گرفته که خودروی غول پیکری بسازد. موتوری قدرتمند با پیشرانه 4WD و شاسی بلند، همگی موجب زیبایی منحصر به فرد خودروی فولکس واگن اطلس شده اند. راننده می تواند به کمک نشانگرهایی به راحتی خودرو را کنترل کند.

فولکس واگن اطلس با چراغ های LED
فولکس واگن اطلس با چراغ های LED

تغییرات خودروی فولکس واگن اطلس

طول این خودرو نسبت به مدل قبلی بیشتر شده و چراغ های جلو و عقب از نوع LED  بوده و همگی این ها به خودرو جلوه خاصی بخشیده است. در برخی مدل، جذابیت های خودرو بیش از اندازه است. داخل کابین خودرو با بیشترین امکانات ساخته شده و راننده می تواند به راحتی ماشین را کنترل کرده و در ضمن سرنشینان نیز می توانند از سرگرمی های پیش بینی شده استفاده کنند. این خودرو با سیستم پیشرانه 4WD عرضه شده و این سخن بدین معنی است که می تواند در تمامی مسیرها به پیش برود.

شناخت خودرو و قیمت فولکس واگن اطلس

قیمت این خودرو نسبت به سال گذشته کمی افزایش یافته و در فولکس واگن اطلس از موتور V6 استفاده شده و قیمت خودرو با سیستم 4WD، 456 میلیون تومان پیش بینی شده و خودرو به بسیاری از سیستم های پیشرفته کنترل خودرو مجهز بوده و همین می تواند به حرکت ساده خودرو کمک کند. حداکثر ظرفیت خودرو 2267 کیلوگرم است.

فولکس واگن اطلس، با موتور V6
فولکس واگن اطلس، با موتور V6

موتور، قوه محرکه و عملکرد فولکس واگن اطلس

این خودرو در دو مدل با موتور V6 با 235 یا 276 اسب بخار عرضه شده و به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز است. پیشرانه های FWD , 4WD در این خودرو به کار گرفته شده است. راننده می تواند صدای موتور را هنگام رانندگی احساس کند. شتاب خودروهای V6 4 سیلندر، معمولی بود و در جاده نیز می توانند به راحتی حرکت کنند. رانندگی با این خودرو مانند بقیه چندان راحت نیست، ولی با این وجود خودرو می تواند به راحتی از چاله های مسیرها عبور کند.

مصرف سوخت فولکس واگن اطلس

این خودرو مصرف سوخت بسیار بالایی دارد و شاید اندازه خودرو و موتور در این میان تعیین کننده باشد. مصرف سوخت خودرو متناسب با سیستم پیشرانه و مشخصات فنی مشخص می شود. هر چقدر که موتور بزرگتر بوده به همان اندازه مصرف سوخت خودرو بالا است. سیستم پیشرانه 4WD نیز باعث افزایش سوخت خودرو می شود.