لامبورگینی وننو رودستر (Lamborghini VENENO Roadster) حس مسابقات اتومبیلرانی را به شما القا می کند. مشخصات آیرودینامیک خودرو به گونه ای است که ثبات در پیچ سریع جاده را ایجاد می کند.

همه این طراحی ها و تنظیمات برای خودروی جاده است. این خودروی زیبا برای حرکت در جاده طراحی و تنظیم شده است. ابر خودروی سوپر اسپرت است.

لامبورگینی وننو رودستر با امکانات رفاهی غیر قابل تصور
لامبورگینی وننو رودستر با امکانات رفاهی غیر قابل تصور

طراحی سرعت هواپیما در لامبورگینی وننو

موتور 6.5 لیتری V12 با حداکثر سرعت 355 کیلومتر بر ساعت، نشان دهنده این است که مهندسان سعی کرده اند تا سرعت این خودرو را هم رده با هواپیما قرار دهند.

خودرو در سرعت های بالا مانند هواپیما پرواز می کند. خطوط برش دهنده هوا در خودرو می تواند به سرعت هوا را شکافته و به جلو به پیش برود.

مشخصات فنی لامبورگینی وننو

در این مدل لامبورگینی موتور V12 انژکتوری چد نقطه ای کار گذاشته شده که می تواند خودرو را 6.498 سانتی متر مربع جابجا کند. حداکثر دور موتور 8400 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 5500 دور در دقیقه است.

وزن خودرو 1.99 کیلوگرم بوده و با سرعت خودرو کاملا هماهنگ بوده و موتور به صورت خشک روغنکاری می شود. خودرویی با 12 سیلندر که در سریع ترین زمان ممکن به مقصد می رسد و راننده و سرنشینان از مسیر رانندگی لذت خواهند برد.

سوخت موتور سازگار با محیط زیست انتخاب شده و موتور الکتریکی در این خودروی زیبا کار گذاشته شده و جعبه دنده 7 سرعته که میله های جعبه دنده به صورت مستقل عمل می کنند.

این خودرو می تواند در 2.9 ثانیه به شتاب صفر تا 100 دست یابد. آیرودینامیک به نحوی تنظیم شده که خودرو می تواند در سه وضعیت به مسیر خود ادامه دهد.

صفحه زیرین خودرو نیز یکپارچه است. چرخ های خودرو به اندازه 255 و 355 اینچ برای جلو و عقب، خودرو را زیباتر کرده اند.

سیستم تعلیق خودرو نیز به صورت تک لوله جلو و عقب انفعالی با تعدیل کننده های افقی و فنرها قرار گرفته است. کاملا مستقل عمل می کند و فرمان پذیری خودرو نیز هیدرولیک بوده و از نوع Servotronic است.

لامبورگینی وننو رودستر با بدنه فیبر کربن
لامبورگینی وننو رودستر با بدنه فیبر کربن

بدنه خودرو لامبورگینی وننو

بدنه از فیبر کربن مونوکوک ساخته شده و سقف خودرو از نوع کانورتیبل بوده و می تواند بنا به دلخواه راننده بسته شود. آینه های بیرونی، برقی، گرمایشی و تاشو هستند. ساخت بدنه با فیبر کربن به سبکی هر چه بیشتر آن کمک می کند و موجب می شود که بتواند در کمترین زمان ممکن به حداکثر سرعت خود برسد.