اتومبیل برتر

فورد و تویوتا هر دو برند شناخته شده و بین المللی هستند. هر دو شرکت انواع و اقسام مدل های خودرو را با بهترین کیفیت تولید می کند. این دو شرکت، الگوهای قدیمی را با جدید در ساخت خودروها ترکیب می کنند.

خودروی آمریکایی و تویوتا، در بازار تجاری، حضوری طولانی داشته اند و مشتریان بسیار زیادی را جذب کرده اند. شاید شما در خرید این که کدام برند بهترین است سردرگم شده باشید. شما می توانید براساس نظر مشتریان قدیمی و کارشناسان خودرو، اتومبیل مورد نظر خود را یافته و خریداری کنید.

مقایسه قابلیت اطمینان

با مقایسه این ویژگی در هر دو خودرو به این نتیجه می توان رسید که تویوتا در جایگاه برتری قرار دارد. براساس نظرسنجی مشتریان، تویوتا، 5 امتیاز و خودروی آمریکایی 3 امتیاز را در این ویژگی بدست آورد.

برتری فورد در معیار ایمنی
برتری فورد در معیار ایمنی

مقایسه ایمنی  فورد و تویوتا

خودروی آمریکایی و تویوتا در این مورد، 9 از 10 را کسب کرده اند. نمره 8.5 برای  C-Max ENERGI و 9.7 برای موستانگ و F-150 کسب کرده است. در برند تویوتا نمره 8.5 برای RUNNER 4 و 10 برای PRIUS PRIME بدست آورده است. هنوز برای مدل خودروهای مدل 2018، امتیازی مشخص نشده است.

مقایسه عملکرد

مدل های فورد نمره 8.2 را از 10 کسب کرده اند ولی تویوتا در 7.7 متوقف شده است. بهترین مدل فورد، مدل TAURUS، امتیاز 7.3 و موستانگ 8.8 را کسب کرده و در مورد مدل های تویوتا، یاریس، امتیاز 6.4 و کمری، 9.2 را بدست آورده است. اکثر مدل های خودروی آمریکایی میانگین امتیاز 8 را بدست آورده اند. 8 مدل تویوتا نسبت به بدترین مدل فورد، نمرات کمتری را کسب کرده اند. خودروی آمریکایی بهترین عملکرد را دارد و اگر می خواهید که خودرویی با بهترین عملکرد را خریداری کنید، توصیه می شود که خودروی آمریکایی را خریداری کنید.

مقایسه ضمانت

هر دو اتومبیل دوره ضمانت دارند. تویوتا و فورد، 36000 مایل را در مورد بدنه و 60000 را در مورد پیشرانه ضمانت اجرایی دارند.

مدل خودروهایی با بدنه کوچک

دو مدل خودروی فورد، Focus , Fiesta، در این مورد، نمرات عالی کسب کرده اند ولی مدل های تویوتا Corolla, Corolla iM, PERIUS, Yaris نمرات کمتری را بدست آورده اند.

برتری تویوتا در معیار قابلیت اطمینان
برتری تویوتا در معیار قابلیت اطمینان

رتبه بندی خودروهای متوسط

مدل های سدان، کمری و کمری هیبرید در رده خودروهای متوسط قرار دارند و در این گروه بندی از مدل های فورد پیشی گرفته اند.

مدل های Fusion, Fusion Hybrid, Fusion ENERGI، نمرات متوسط را کسب کرده اند. Fusion Hybrid نسبت به معمولی در رده بالاتری قرار دارد. Fusion ENERGI در انتهای رده بندی قرار دارد. اگرچه ارزان است ولی مردم دنیا عملکرد خودروهای برقی را تا مسافت کوتاهی مفید می دانند.