بی ام دبلیو (BMW) یا همان Bayerische Motoren Werke یکی از بهترین خودروسازهای جهان به شمار می رود که محصولات آن در کشورهای مختلف دنیا به فروش می رسند.

این کمپانی بزرگ حالا بیش از یک قرن سابقه فعالیت دارد.

بی ام دبلیو در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود محصولات متعددی را روانه بازارهای جهانی کرده است که اکثر آنها در زمان فروش خود جز بهترین محصولات بازار جهانی بوده اند.

مدل های کلاسیک بی ام دبلیو

  • بی ام و E9 : این خودرو از سال 1968 در زمره تولید بی ام دبلیو قرار گرفت و در زمان خود یک کوپه لوکس پرفروش بود. تولید این خودرو به مدت 10 سال ادامه داشت و در آن زمان جز خودروهای مسابقه ای با کیفیت به شمار می رفت.
بی ام دبلیو ائی 9
بی ام دبلیو E9
  • بی ام و E39 M5: این خودرو به عنوان پدر ام 5 های امروزی بی ام دبلیو به شمار می رود. که تولید آن از سال 1999 در مجموعه بی ام و آغاز شد.
بی ام دبلیو M5 E39
بی ام دبلیو M5 E39
  • بی ام و Z3 M Coupe: این کوپه شیک در سال 1998 تولید شد و تا سال 2002 تولید آن ادامه داشت. به عقیده بسیاری از کارشناسان این خودرو بهتر از Z3 و Z4 بوده است.
بی ام دبلیو ام زد 3
بی ام دبلیو ام زد 3
  • بی ام و M3: این خودرو یکی از محصولات فوق العاده بی ام و به شمار می رود که در تولید و طراحی آن دقت خاصی صورت گرفته و با آن می شد در پیست و یا محیط های شهری لذت یک سری فوق العاده را تجربه کرد.
بی ام دبلیو ام 3
بی ام دبلیو M3
  • بی ام و 507: این خودرو را می توان به جرات بهترین خودروی تاریخ بی ام دبلیو دانست. تولید این خودرو در سال 1956 آغاز شد و تنها سه سال تولید آن ادامه داشت. دلیل توقف تولید این خودرو هزینه های بالای خط تولید بود.
بی ام دبلیو 507
بی ام دبلیو 507

بی ام دبلیو در حال حاضر به عنوان یکی از لوکس ساز ترین خودروسازهای جهان به شمار می رود.

متاسفانه تنها تعداد محدودی از محصولات آن به بازار ایران ورود کرده اند، و همین تعداد نیز قیمت بالایی داشته و فقط گروه های خاصی امکان خرید آنها را دارند.

در نتیجه ما در مجموعه تخصصی رنت خودرو امکان اجاره خودروهای بی ام دبلیو را فراهم کرده ایم. شما از سراسر کشور می توانید برای اطلاع از شرایط اجاره ماشین بی ام و با همکاران ما در تماس باشید.