میتسوبیشی RVR  هر ساله به تعداد 7400 دستگاه به فروش می رسد. البته اگرچه فروش نیسان Qashqai نیز  پایین تر است ولی با این وجود هستند افرادی که دوست دارند از این خودرو استفاده کنند. نیسان Rough Sport خودروی جدید است که فروش آن به تازگی شروع شده است. فروش نیسان قشقایی به 18000 دستگاه در سال رسیده است.

میتسوبیشی RVR

امروزه این شرکت مانند سایر تولید کنندگان، اکثر مدل های تولیدی خود را کنار گذاشته و مدل کراس اوور را تولید می کند. میتسوبیشی در سال 2020، تغییرات زیادی داشته و جلو پنجره متحول شده است.

این خودرو در سه رنگ نارنجی آفتابی، قرمز الماس و قهوه ای بلوط طراحی و تولید شده است. علاوه بر این چراغ های جلو LED بوده و قابلیت شناسایی نقاط کور به آن اضافه شده و همچنین به مدل های SE، با قوه محرکه جلو و چهار چرخ ویژگی شناسایی عبور و مرور خودروها از عقب خودرو نیز اضافه شده است. صفحه نمایش هشت اینچی وجود دارد که راننده می تواند اطلاعات لازم مسیر را از آن دریافت کند.

میتسوبیشی RVR، راحتی و زیبایی
میتسوبیشی RVR، راحتی و زیبایی

موتورهای مشابه مدل های میتسوبیشی

شاسی، قوه محرکه و مکانیک هر دو خودرو میتسوبیشی به یکدیگر شبیه است. به عنوان مثال موتور 2.4 لیتری میتسوبیشی با قوه محرکه چهار چرخ از ویژگی های این خودرو به شمار می رود. برخی مدل های با قوه محرکه چهار چرخ یا محور عقب است.

میزان قدرت اسب بخار و گشتاور خودرو

برخی مدل ها با قوه محرکه چهار چهار چرخ تولید شده اند. در مدل دیگری قوه محرکه جلو از موتور 2 لیتری استفاده شده، که 148 اسب بخار و 145 گشتاور را تولید می کند.

در حالی که در مدل دیگری  قوه محرکه 3 چرخ از موتور 2.4 لیتری استفاده شده که 168 اسب بخار و 167 پوند فوت گشتاور را ایجاد می کند. قوه محرکه متغیر مداوم نیز در این مدل خودروها استفاده شده است.

نیسان قشقایی، همیشه در اوج
نیسان قشقایی، همیشه در اوج

صفحه نمایشی جدید در مدل ES میتسوبیشی

در مدل های خودروی میتسوبیشی از صفحه نمایش 8 اینچی استفاده شده که قابلیت های Android Auto و Apple CARPLAY  در آن به کار گرفته شده و همچنین در مدل استاندارد چرخ های 16 اینچی و آینه های بغل گرم شونده بوده و چراغ عقب LED بوده و برای از بین بردن جریان باد از اسپویلری در عقب استفاده شده است.

در مدل های میتسوبیشی، امکاناتی مانند هشدار نقاط کور، هشدار عبور وسیله نقلیه در عقب خودرو، رینگ آلیاژی 16 اینچی، چراغ های مه شکن LED، دستگیره کرومی، شیشه فتوکرومیک خودرو، سیستم صوتی با 6 بلندگو آن را جذاب تر کرده است.