تویوتا لندکروز (Toyota Land Cruiser) خودرویی است که از سال 1951 میلادی میهمان بازارهای جهانی شد و تا به امروز به عنوان یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند و آفرودی دنیا به شمار می رود.

این خودروی بیابانگرد شاسی بلند تاکنون در چندین مدل و نسل مختلف تولید شده است و جدیدترین مدل موجود از آن در بازار جهانی مربوط به سال 2020 میلادی است.

این خودروی شیک برای رانندگی در شهر، مناطق کوهستانی، کویری و غیره مناسب است. یکی از شیک ترین و بهترین قسمت های طراحی این خودرو مربوط به داخل کابین است و این اتومبیل علاوه بر مشخصات فنی عالی از یک طراحی خاص و استثنایی برای داخل کابین بهره می برد.

داخل تویوتا لندکروز
داخل تویوتا لندکروز

این خودرو در داخل کابین هشت صندلی دارد که شامل دو ردیف سه نفره و یک ردیف دو نفره در جلو خودرو می باشد. برای روکش این صندلی ها از چرم با دوخت برنزی استفاده شده است.

شیشه های عایق اشعه خورشید باعث می شود که سرنشینان داخل خودرو در محیط های کویری از اشعه های سوزان خورشید در امان باشند و عایق بودن پنجره ها نیز از ورود سر و صدا به داخل کابین تویوتا لندکروز جلوگیری می کنند.

تویوتا لندکروز در داخل کابین خود از آیتم های سرگرمی از جمله نمایشگرهای حرفه ای استفاده کرده است که این نمایشگرها در میان داشبورد و پشت صندلی ها ویژه سرنشینان عقب نصب شده اند.

از دیگر قابلیت های داخل کابین تویوتا لندکروز می توان به سقف مونروف، قابلیت گرم کردن فرمان، کنترل دمای داخل کابین و همچنین 14 بلندگو قدرتمند اشاره کرد.