مروری بر کراس اوور آلفارومئو استلویو مدل 2021

خودروی کراس اوور آلفارومئو استلویو مدل 2021( 2021 Alfa Romeo Stelvio) ، به نحوی طراحی شده که بتواند با سایر اتومبیل های اروپایی رقابت کند. این کراس اور مانند BMW X3 و Volvo XC60 زیبا و کاربردی نیست.

ویژگی های منحصر به فرد اتومبیل موجب شده که در جاده ها، خاص به نظر برسد. از موتور چهار سیلندری 2 لیتری در این خودرو استفاده شده تا بر قدرت حرکتی خودرو بیفزاید.

خودرویی سریع بوده و به محض فشار پدال گاز توسط راننده، خودرو به شتاب دست می یابد. میزان قدرت اسب بخار 505 اسب بخار است و کابین خودرو به نحوی طراحی شده که تا حد ممکن فضای کافی برای سرنشینان وجود داشته باشد.

تغییرات کراس اوور آلفارومئو استلویو مدل 2021

در کراس اوور آلفارومئو استلویو مدل 2021 تغییرات جزیی و بروز رسانی ساده صورت گرفته و رینگ های جدید باعث جذاب شدن خودرو شده و چرخ ها، 21 اینچی بوده و ناوبری و سانروف در مدل Ti و Ti Sport ویژگی استاندارد خودرو محسوب می شود. تغییرات بدنه موجب جذابیت هر چه بیشتر خودرو شده است.

آلفارومئو
آلفارومئو

قیمت و شناخت مدل های خودرو کراس اوور آلفارومئو استلویو مدل 2021

استانداردهای لازم در کراس اوور آلفارومئو استلویو مدل 2021 به کار گرفته شده و سیستم چهار چرخ محرک در این مدل به کار گرفته شده و امکاناتی مانند چرخ های بزرگتر 19 اینچی ، ناوبری ، سانروف دوجداره ، صندلی های جلو گرم شونده در مدل Ti به کار گرفته شده و رنگ بندی رینگ ها موجب جذابیت هر چه بیشتر خودرو شده و کمک راننده نیز در این مدل استفاده شده و امکانات تعویض کننده آلومینیوم، دیفرانسیل لغزش محدود و استریو Harman Kardon ، شارژ بی سیم و گرمکن صندلی های عقب در مدل پرمیوم خودرو استفاده شده و به همین دلیل این نوع مدل زیباتر و جادارتر است.

موتور، گیربکس و عملکرد کراس اوور آلفارومئو استلویو مدل 2021

موتور چهار سیلندر با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، قدرت 280 اسب بخار را به ارمغان می آورد. در مدل اصلی، موتور در عقب کار گذاشته شده و در بقیه مدل ها چهار چرخ محرک اختیاری و استاندارد است. موتور خودرو سریع عمل کرده و به شتاب مورد نظر دست می یابد. قابلیت Quadrifoglio بنا به انتخاب خریدار نصب خواهد شد و خودرو می تواند تا 1360 کیلوگرم را یدک بکشد.

رانندگی با سوخت بنزین بهتر بوده و طراحی داخلی و خارجی کراس اوور آلفارومئو استلویو مدل 2021 عالی بوده و هندلینگ آن عالی است. هندلینگ مدل Ti Sport 2018 موجب گذر سریع و راحت از سرعت گیرها می شود. اگرچه کارایی فرمان مدل Stelvio مانند Giulia به سرعت عمل نمی کند. ولی سبک و منحصر به فرد است.