جیپ گلادیاتور 2021 (Jeep Gladiator 2021) یکی از مدل هایی است که برای حمل بار و اسباب و اثاثیه ساخته شده است.در واقع این مدل، نسبت به مدل جیپ رانگلر، متوسط بوده و جایزه editor’s choice را از آن خود کرده است.

کشش آن نسبت به مدل SUV بیشتر است (7760 پوند نسبت به 35000)، فاصله بین دو محور، به رانندگی بهتر و راحت در جاده کمک می کند. البته فرمان پذیری ماشین در بزرگراه چیزی است که باید در مورد آن کارهای زیادی صورت گیرد.

جیپ گلادیاتور 2021
جیپ گلادیاتور 2021

موتور جیپ گلادیاتور 2021

در این مدل جیپ موتور V6، یک گیربکس استاندارد دیزلی، گشتاوری را در حدود 442 پوند فوت ایجاد می کند. قدرت جیپ گلادیاتور 2021 شگفت انگیز است. پنل های متحرک بدنه و قوی و محکم بودن آن موجب شده که نسبت به مدل های مشابه خود بهتر به نظر برسد.

تغییرات جدید جیپ گلادیاتور 2021

شرکت سازنده تغییرات جدید را اعلام نکرده و آن چه که مشخص است جلو پنجره با هفت شکاف و موتور دیزلی که در این خودرو برتری هایی را ایجاد کرده است.

موتور 3 لیتری V6 که 260 اسب بخار و گشتاور 442 پوند فوت را ایجاد می کند. این مدل جیپ در مدل های Sport, Overland , Rubicon عرضه خواهد شد.

مدل Sport ایده ال است. موتور 285 اسب بخار با گیربکس دستی ساخته شده است. رنگ آبی گلگیرها، خودرو را زیباتر نشان می دهد.

دیفرانسیل محورهای عقب و جلو و پیشگیری کننده از چرخش ماشین در سرعت های بالا از مشخصات قدرتمند خودرو بوده و خودرو در سرعت های بالا به سطح جاده می چسبد و این کار از بروز تصادفات وحشتناک جلوگیری می کند.

سقف خودرو نیز می تواند برداشته شود تا راننده و سرنشینان بتوانند از هوای دلپذیر مسیر حرکتی خود استفاده کنند.

در داخل خودرو نیز یک صفحه نمایش 8.4 اینچی کار گذاشته شده و در ضمن از عایق های صوتی نیز استفاده شده تا سر و صدای بیرون برای راننده و سرنشینان مزاحمتی ایجاد نکند.

از دیگر امکانات رفاهی ماشین می توان به ظرفیت پشت ماشین برای حمل بار، اینورتر برق 400 وات، سطل ذخیره سازی و پریز برق 115 ولت نصب شده به صندلی، سوئیچ های کمکی و سیستم شارژ هر نوع لامپ یا لوازم جانبی اشاره کرد که باعث شده تا  راننده و سرنشینان در این خودرو هر چه بیشتر احساس راحتی کنند.

طراحی داخلی جیپ گلادیاتور 2021
طراحی داخلی جیپ گلادیاتور 2021

موتور، انتقال قدرت و عملکرد

موتور 3.6 لیتری V6، 285 اسب بخار و 260 پوند فوت گشتاور تولید می کند که از طریق جعبه دنده استاندارد 6 سرعته یا 8 سرعته اتوماتیک، خودرو را به حرکت وا می دارد.