مروری بر خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2022

خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2022 (Alfa Romeo Julia Quadrifoglio 2022) با موتور توربو شارژ V6 به قدرت 505 اسب بخار به حرکت در می آید. فضای داخلی کابین بزرگ بوده و راحتی سرنشینان تضمین شده و خودروهای BMW M3 و مرسدس-AMG C63 و همچنین کادیلاک CT5-V Black wing جدید، رقبای آن محسوب می شوند. طرح ایتالیایی این خودرو کاملا مشخص است. خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو مطمئن بوده و رانندگی هیجان انگیز را با این خودرو تجربه خواهید کرد.

تغییرات جدید خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2022

امکانات پد شارژ تلفن هوشمند بی سیم جدید، سیستم با کیفیت هوا ، صندلی های جلو و عقب گرم و آینه دید عقب کم نور از امکانات بی نظیر آن محسوب می شود. هشدار خروج از خط و چراغ های جلو اتوماتیک از امکانات استاندارد این خودرو محسوب می شود.

شناخت خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2022

امکاناتی مانند ناوبری در خط دائمی، نظارت بر نقاط کور، گرمکن صندلی های جلو، سنسورهای پارک جلو و عقب، روکش چرم و هارمن/کاردون 15 اسپیکر از ویژگی های استاندارد این خودرو محسوب می شود. کمک نگه داشتن خودرو در لاین رانندگی، مانیتور راننده و سیستم نیمه خودگردان Alfa Highway Assist همراه به راننده کمک می کند و ارزش خرید سیستم صوتی این خودرو، 1000 دلار است.

آلفارومئو
آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو

موتور، گیربکس و عملکرد آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2022

خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو به موتور 2.9 لیتری V6 با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز است. موتور این خودرو به تقلید از موتور فراری بل 505 اسب بخار و 443 پوند فوت گشتاور، موجب شده که بسیاری از خودروسازان ایتالیایی با این برند رقابت کنند. گیربکس اتوماتیک بوده و مدل دستی آن تولید نشده و اگرچه برخی اشکالات فنی در خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو مشهود است.

موتور خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2022 در دور پایین، می تواند سرعت بالای آن را تامین کند. موتور توربو شارژ قدرت بسیار زیادی را ایجاد می کند، اگرچه 3000 دور در دقیقه مورد تردید است ولی بهرحال قدرت این نوع موتورها بر همه افراد مشخص شده است.

راننده می تواند در وضعیت رانندگی اسپرت، دنده را به سرعت و راحت تعویض کند. شاسی منعطف خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2022 آن را برای سفرهای برون شهری به گزینه عالی تبدیل می کند. تعویض وضعیت های رانندگی، هرگز جان راننده و سرنشینان را به خطر نمی اندازد. تنظیم فرمان یکی از ویژگی های عالی این خودرو به شمار می رود. واکنش سریع خودر، نورپردازی های عالی داخل کابین بر جذابیت  خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2022 می افزاید. همین ویژگی های که موجب می شود تا خودروی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2022 نسبت به رقبای خود در وضعیت بهتری قرار داشته باشد.