فراری مونزا SP2 (Ferrari Monza SP2)، به همراه با خودروی فراری مونزا SP1 خودروهای مفهومی هستند که هر دو زیبا و سریع هستند. این اتومبیل ها به صورت محدود برای مشتریان و مجموعه داران تولید می شوند. خودروی فراری مونزا SP2 را از هر جهت بررسی می کنیم.

فراری مونزا سریع و زببا
فراری مونزا سریع و زببا

بررسی میزان آلایندگی خودروی فراری مونزا SP2

این خودرو در کمترین حالت 578 گرم بر کیلومتر مربع، و به طور متوسط 354 گرم بر کیلومتر مربع، و در بیشترین و خیلی بیشتر به اندازه 313 و 340 گرم بر کیلومتر مربع، و در حالت ترکیبی 366 گرم بر کیلومتر مربع گاز دی اکسید کربن را منتشر می کند.

مصرف سوخت آن در کمترین حالت، 25.5 لیتر ، و به طور متوسط 15.6 لیتر، در بیشترین و خیلی بیشتر 13.5 و 15 لیتر و در حالت ترکیبی 16.1 لیتر در 100 کیلومتر مربع است.

البته این اعداد براساس استانداردهای و مقررات اتحادیه اروپا مشخص شده اند و میزان آلایندگی براساس چرخه های WLTP سنجیده می شود.

فراری مونزا SP2
فراری مونزا SP2

طراحی منحصر به فرد بدنه خودروی فراری مونزا SP2

طرح چراغ عقب و چراغ های جانبی جدید بوده و هر دوی چراغ ها در یک خط در شکاف پوسته ایجاد شده اند. این نوع طراحی موجب دید بهتر سایر رانندگان نسبت به خودرو شده و بدنه خودرو را بالاتر از بقیه اجزای آن نشان می دهد.

فراری مونزا SP2 ، خودرویی مقاوم در برابر باد

خودرو به گونه ای طراحی شده که نسبت به فشار باد مقاوم است و می تواند به راحتی از آن عبور کند.

در عین توجه به زیبایی خودرو، سبک نوستالژیک فرهنگ ایتالیایی حفظ شده است. راحتی کامل داخل کابین خودرو تضمین شده و در برابر فشار باد، سپری برای سرنشینان مدنظر گرفته شده است.

راحتی کامل داخل خودروی فراری مونزا SP2 و حفظ حالت مسابقه ای

داخل خودرو به نحوی طراحی شده که کابین خلبان هواپیما را یادآوری می کند. نشانگر و پنل داشبورد مطابق نیازهای راننده طراحی شده اند.

انجین قدرتمند و شتاب سریع خودروی فراری مونزا SP2

انجین این خودرو از نوع V12 بوده و در مدت 2.9 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر دست می یابد. 125 قدرت اسب بخار، میزان قدرت انجین بوده و حداکثر قدرت اسب بخار آن 810 است.

شتاب سریع و رانندگی با حداکثر سرعت فراری مونزا SP2

این خودرو می تواند در مدت 2.9 ثانیه ممکن به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت برسد. شما می توانید با این خودرو، جاده را با بیشترین سرعت در نوردید.