خودروی شورولت کامارو SS (Chevrolet SS) نسبت به شورولت کامارو ZL1 (Chevrolet Z1) اندکی تفاوتی دارد. البته شورولت کامارو ZL1 مهمترین رقیب فورد موستانگ است. در شورولت کامارو 1LE عملکرد دو خودرو با هم ترکیب شده است.

با این نوع خودرو، سطح مسابقات اتومبیلرانی، افزایش می یابد و بهتر می شود. شورولت کامارو 1LE میتواند یک دور مسابقه در کمتر از 3 دقیقه به پایان برساند و بدین ترتیب این شورلت نسبت به دو مدل قبلی، عملکرد بهتری دارد.

این اتومبیل کمتر از 40 هزار دلار قیمت دارد و به همین دلیل یکی از به صرفه ترین اتومبیل هایی است که در این شرکت تولید شده است.

شورولت SS
شورولت SS

بروزرسانی شورولت کامارو 2019

کارخانه هر چهار سال، مدل جدیدی را تولید می کند. شورلت کامارو ZL1 همچنان نشانگر طراحی و عملکرد بالای مهندسی آمریکایی است در حالی که شورولت کامارو SS نمیتواند به همان سرعت و عملکرد دست یابد.

تعداد کمی از خودروها می توانند با سرعت و عملکرد شورولت کامارو SS رقابت کنند.

بررسی انجین / عملکرد شورولت کامارو SS و شورلت کامارو ZL1

شورولت کامارو ZL1 قدرتمندتر از شورولت کامارو SS نیست. پیشرانه 6.2 لیتری V8 می تواند 580 اسب بخار قدرت و 556 فوت پوند گشتاور را تولید می کند و در مدت 4.1 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت دست می یابد.

پیشرانه شورولت کامارو ZL1  در عقب بوده و گیربکس دستی شش سرعته 14 مایل در شهر و 19 مایل در جاده میزان مصرف سوخت آن است.

موتور شورولت کامارو SS  نسبت شورولت کامارو ZL1 بزرگتر است و موتور 6.2 لیتری V8 می تواند 426 اسب بخار قدرت و 420 فوت پوند گشتاور تولید می کند.

در همین حال مصرف سوخت آن 16 مایل در هر کیلومتر و 24 مایل در ساعت میزان مصرف سوخت آن است و در مدت 4.5 ثانیه به شتاب 0 تا 60 کیلومتر بر ساعت دست می یابد.

اگزوز دو حالته به قدری سر و صدا دارد تخیل رانندگی با ماشین بزرگتری را به شما القا می کند.

اگر امکانات شورولت کامارو 1LE را به این خودرو اضافه کنید شورولت کامارو SS قدرتمندتر خواهد شد.گیربکس شش سرعته Tremec TR6060-MM6 باعث خواهد شد تا برای مسابقات جاده ای بهترین باشد.

شورولت کامارو ZL1، رقیب جدی
شورولت کامارو ZL1، رقیب جدی

مهندسان آمریکایی می خواستند که بدون کاهش کیفیت رانندگی، راننده بتواند خودرو را به راحتی کنترل کند.

در شورولت کامارو 1LE، میراگرها در عقب بوده و سیستم اگزوز تک لوله این نسبت به سیستم اگزوز دو لوله ای باعث می شود که بتوان خودرو را به راحتی کنترل کرد.

قدرت شورولت کامارو 1LE مانند شورولت کامارو SS نخواهد بود ولی عملکرد آن به گونه ای است که می تواند با آن مدل کوپه رقابت کند.

شورولت کامارو ZL1، انجین قدرتمندی دارد و سیستم تعلیق آن تنظیم شده است و به همین دلیل برای مسابقات اتومبیلرانی بهترین است.

سیستم چرخ های شورولت کامارو 1LE

چرخ های آلومینیومی 20×10 اینچ جلو و 20×11 اینچ عقب، مشابه چرخ های شورولت کامارو ZL1 است و باک بنزین با ظرفیت بالا موجب می شود تا خودرو در وضعیت بهتری قرار داشته باشد.