فورد تورنئو کاستوم (Ford Tourneo Custom)، با 185 اسب بخار، و با موتور 4 خطی توربو شارژ، اتومبیلی پر قدرت است.

فورد تورنئو کاستوم با موتور احتراقی، الکتریکی و باتری
فورد تورنئو کاستوم با موتور احتراقی، الکتریکی و باتری

مشخصات فنی اتومبیل فورد تورنئو کاستوم

قدرت 182 اسب بخار با باتری 136 کیلو وات در 3500 دور در دقیقه دور موتور، و حداکثر گشتاور آن 415 نیوتن متر با پیشرانه 4WD بوده و گیربکس آن دنده اتوماتیک و شش سرعته است که بر قدرت آن می افزاید.

کنترل راحت ماشین فورد تورنئو کاستوم ، فرمان پذیری ماشین موجب می شود که راننده بتواند در همه مسیرها آن را کنترل کند. بدنه و اندازه چرخ ها به گونه ای است که باعث زیبایی هر چه بیشتر آن می شود. این ماشین زیبا، 5 در و 8 صندلی دارد.

راحتی و امکانات پیشرفته اتومبیل فورد تورنئو کاستوم

راحتی و امکانات رفاهی فورد تورنئو کاستوم به قدری زیاد است که می توان آن را ماشین خانواده و سفرهای بلند داخل و خارج کشوری نامید و خانواده های ایرانی می توانند با این اتومبیل به همه نقاط ایران و حتی کشورهای نزدیک به طور مثال ترکیه هم سفر کنند.

فورد تورنئو کاستوم بسیار کم مصرف است و به ازای هر 100 کیلومتر، 63 لیتر سوخت مصرف کرده و انتشار دی اکسید کربن نیز 165 گرم در هر کیلومتر بوده و مشخص می شود که اتومبیل محیط دوستی است.

فورد تورنئو کاستوم مناسب سفرهای خارج و داخل کشوری
فورد تورنئو کاستوم مناسب سفرهای خارج و داخل کشوری

فورد تورنئو کاستوم هیبریدی

در فورد تورنئو کاستوم زیبا و جادار از موتور دیزلی، الکتریکی و باتری 48 ولت استفاده شده تا به محیط زیست آسیب زیادی وارد نشود. با این امکانات فنی، اتومبیل می تواند تا مسافت بسیار زیادی را طی کند و البته مصرف سوخت نیز افزایش می یابد. در سرعت های پایین می توان موتور احتراقی را خاموش کرده و با موتور برقی، مسیر را ادامه داد و در این حالت، میزان مصرف باتری خودرو چندان زیاد نخواهد بود. در زمان توقف خودرو، باتری شارژ می شود و بدین ترتیب می توان مسافت زیادی را طی کرد.

حرکت راحت با فناوری های پیشرفته

دوربینی که در جلوی اتومبیل کار گذاشته شده ، تمامی علائم راهنمایی و رانندگی را ذخیره کرده و راننده می تواند با توجه به این علائم حرکت کند و هر علامت و نشانه راهنمایی و رانندگی، به سرعت خودرو کمک می کند. تشخیص نقاط کور باعث می شود که راننده بتواند به راحتی خودرو را کنترل کند. این فناوری به شما کمک می کند تا سرعت خود را تنظیم کرده و در عین حال بتوانید فاصله طولی و جانبی خود را با اتومبیل های جلو، عقبی و کناری تنظیم کنید.

قیمت خودرو فورد تورنئو کاستوم

قیمت اتومبیلی با این چنین امکانات بالا است و شما زمانی که با این خودرو رانندگی می کنید لازم نیست که نسبت به تصادف و هزینه های مالی نگران باشید. با این وجود قیمت این خودروی دوست داشتنی 2 میلیارد تومان است.