مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650 (Mercedes Benz S650 Cabriolet)، شاهکار بی نظیر مهندسین آلمانی است که بخاطر مدل کانورتیبل بودن مورد توجه مردم و دوستداران این خودرو قرار گرفته است. این مدل بی نظیر طوری ساخته شده که در مقایسه با سایر مدل های مرسدس بنز میباخ بیشتر به فروش رسیده است.

مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650 با شتاب 96 کیلومتر بر ساعت در 4.4 ثانیه
مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650 با شتاب 96 کیلومتر بر ساعت در 4.4 ثانیه

ویژگی های منحصر به فرد مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650

سپر جدید جلوی این مدل مرسدس بنز بروزرسانی شده و بر زیبایی خودرو افزوده است. داخل کابین خودرو، ویژگی های تجملی زیادی به کار رفته، نشان می باخ در بغل خودرو قرار گرفته و بدنه آن را خاص تر کرده، چرخ های 20 اینچی، خودرو را زیباتر نشان می دهند و به محض باز شدن درهای مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650، روشنایی تعبیه شده در در می تواند روشنی بخش محل تاریک شما باشد.

طراحی خارجی و داخلی کابین موجب شده تا یک خودروی رویایی به نظر برسد. صندلی ها از روکش چرم سفید و کریستالی ساخته شده و استفاده از نخ طلایی در روکش پارچه ای داخل کابین را زیباتر نشان می دهد. در زمان رانندگی با این خودرو، سبکی را احساس خواهید کرد.

مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650 با باتری 550 کیلو وات ساعت
مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650 با باتری 550 کیلو وات ساعت

طراحی منحصر به فرد مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650

صندلی های تمام چرم این خودرو، موجب شده تا طرفداران مرسدس بنز، با دید خاص تری آن را بررسی کنند. ترکیب چرم صندلی و داخل کابین زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می کند. این خودرو دو نفره بوده و طول آن 6 متر است.

طراحی خارجی بدنه  مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650

زیبایی بدنه خارجی کمتر از داخل کابین نیست. چراغ های مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650 در مدل های  AIRCAP, AIR SCARF, SWAROVSKI عرضه شده اند.

قوه محرکه مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650

موتور 6 لیتری توربو شارژ مرسدس بنز میباخ V12 بوده که 643 کیلو وات خروجی آن است. پیشرانه محور عقب بوده و که با قوه محرکه 7G TRONIC قدرت بسیار زیادی را برای خودرو ایجاد می کند. سیستم تعلیق AIRMATIC رانندگی این خودرو را راحت تر می کند.

موتور این خودروی زیبا و دوست داشتنی، 750 اسب بخار است که این قدرت فقط چهار موتور الکتریکی برای این کار بوجود نمی آید. با هر بار شارژ باتری می توان تا 322 کیلومتر مسافت را پیمود. با شارژ 5 دقیقه ای می توان تا 96 کیلومتر دیگر را نیز پیمود. خودرو می تواند در کمتر از 4 ثانیه به شتاب 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد. با موتور الکتریکی می توان تا 250 کیلومتر بر ساعت هم مسافت را طی کرد.

مشخصات مرسدس بنز میباخ Cabriolet S650

موتور این خودروی زیبا، الکتریکی بوده و پیشرانه آن، چهار چرخ محرکه بوده و می تواند تا 200 مایل در ساعت با آن رانندگی کرد. باتری آن 550 کیلو وات ساعت انرژی تولید می کند.