دو اتومبیل فورد و مرسدس بنز، دوست داشتنی و محبوب هستند. هر دو خودرو نقاط قوت و ضعفی دارند. شرکت فورد طی سال های اخیر اتومبیل های با کیفیتی را تولید کرده ولی می تواند با تلاش بیشتری به جایگاه های بهتری دست یابد.

نقاط قوت و ضعف فورد فوکاس

این خودروی آمریکایی، شاسی بلند، مجهز و موتور قدرتمندی دارد و به همین سبب در بین خودروهای آمریکایی شناخته شده است. اکثر مردم آمریکا دوست دارند که چنین خودرویی را داشته باشند.

قیمت خودرو در مدل هایی با ایمنی بیشتر، افزایش خواهد یافت و هر چقدر که ایمنی و مدل خودرو بالاتر باشد به همان اندازه مشتریان ناچار به پرداخت هزینه بیشتری خواهند بود. تنوع رنگ موجب شده که خریداران و مشتریان متفاوت بتوانند مطابق سلایق خود، خودرو را خریداری کنند.

برتری مرسدس بنز بر فورد
برتری مرسدس بنز بر فورد

نقاط قوت و ضعف مرسدس بنز

اعتبار مرسدس بنز در دنیا شناخته شده و به همین دلیل خودروهای شرکت دایملر که دارنده برند مرسدس بنز است در سراسر دنیا در اولین فرصت به فروش می رسد. حتی خیلی از مشتریان به محض تولید مدل جدید خودرو آن را از قبل پیش خرید کرده و قبل از همه مردم، خودروی جدید مرسدس بنز را به تملک خود در می آورند.

هزینه خرید و نگهداری و خدمات پس از فروش این خودرو بالا است و به همین دلیل رانندگانی که دوست دارند تا از این خودرو استفاده کنند لازم است که با نقدینگی خیلی بیشتری برای خرید ماشین اقدام کنند.

خودروی مرسدس بنز کارآمدترین اتومبیل شناخته شده در جهان است و این مدل خودرو نسبت به نسل چهارم کلاس A کارآمدتر بوده و در جاده عملکرد عالی دارد.

شما مرسدس را با هر خودروی دیگری مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که مرسدس بنز چند قدم جلوتر از آن است.

حفظ اعتبار بین المللی مرسدس بنز در طول سالیان متمادی
حفظ اعتبار بین المللی مرسدس بنز در طول سالیان متمادی

نحوه عملکرد فورد فوکاس

این مدل فورد به سطح جاده چسبیده و احتمال واژگونی خودرو در سرعت های بالا کاهش می یابد. در مقایسه با سایر مدل های هاچ بک عملکرد و کارایی آن بالا است و فورد می تواند علی رغم اندازه کوچک خود به سرعت به پیش بتازد. خودرویی جمع و جور بوده و عملکرد آن بالا است و به همین دلیل می تواند با کوچک ترین واکنش راننده، خودرو نیز دستور راننده را اجرا می کند.

مقایسه طراحی مرسدس بنز و فورد

مهندس استرالیایی فورد را طراحی کرده و در واقع خودروی جمع و جوری است. در مقایسه با مدل فیستا،خودرویی دوست داشتنی بوده و اکثر خانواده ها دوست دارند که چنین خودرویی را داشته باشند. در داخل کابین امکانات زیادی به کار گرفته شده و در کل خودرویی دوست داشتنی با عملکرد بالایی است.

طراحی مرسدس بنز از همان ابتدا عالی و منحصر به فرد بوده و شرکت دایملر در طول سالیان متمادی توانسته که اعتبار خود را حفظ کند. این مدل مرسدس بنز به بهترین شکل ممکن طراحی شده و نیازهای راننده و سرنشینان به بهترین شکل ممکن برآورده می شود.