دو اتومبیل فورد F-150 و GMC SIERRA به دلیل آفرود بودن در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند و هر ساله طرفداران این خودروها برای خرید این مدل های جدید ثانیه شماری می کنند. هر دو خودرو قدرتمند و محکم هستند.

هر  دو خودرو در دنیا شناخته شده هستند و علاوه بر فروش در داخل آمریکا، در سایر کشورهای جهان نیز به فروش می رسد.

فورد F-150 و GMC SIERRA
فورد F-150 و GMC SIERRA

فورد F-150

این خودرو قدرت بسیار زیادی دارد و یدک کشی این آفرود آمریکایی به قدری زیاد است که شکی درباره این نکته وجود ندارد. کابین این خودرو مجهز بوده و امکانات داخل کابین این خودرو بسیار زیاد و کاربردی است.

قیمت بسیار بالایی دارد و اندازه خودرو به قدری بزرگ است که به سختی می توان آن را در محلی پارک کرد. موتور این خودرو، V6 ، و 450 اسب بخار قدرت دارد. این شرکت همچنان مدل خودروهایی متنوع و کاربردی را هر ساله به بازار عرضه می کند.

فورد F-150، 43 سال سابقه دارد و هر ساله طراحی های جدید موجب می شود که مشتریان برای خرید مدل های جدید، لحظه شماری می کنند.

در مدل جدید، راننده می تواند اطلاعات مسیر را بدست آورده و راحت تر به حرکت خود در مسیر انتخابی ادامه دهد.

در مدل جدید، از سه موتور V6 , V8 به ترتیب 5 و 3 لیتری استفاده شده که در مجموع 430 اسب بخار و 570 گشتاور نیرو ایجاد می کند. این ابر خودرو می تواند 12700 پوند را یدک بکشد. موتور این خودرو تقویت شده و در نهایت این چنین خودرویی می تواند 14000پوند فوت را یدک بکشد.

فورد F-150 و GMC SIERRA
فورد F-150 و GMC SIERRA

GMC SIERRA

این خودروی آفرود، قدرتمند بوده و ویژگی ها و مشخصات فنی آن با فورد F-150 برابری می کند. همانند فورد F-150 از دو موتور  V6, V8 4 تا 6 سیلندری 6.2 لیتری و 5.8 لیتری در این خودروی غول آمریکایی استفاده شده است.

سه موتور V8 ، 2.7، 5.3 و 6.2 لیتری توربو دیزل با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و پیشرانه 4WD این غول قدرتمند را به جلو می راند و این سه موتور، قدرت بسیار زیادی را در این اتومبیل ایجاد می کند، طوری که می تواند در تمامی مسیرهای آفرود با قدرت هر چه تمام به جلو حرکت کند.

در داخل کابین امکانات سرگرمی و مسیریابی استفاده شده و امکان اتصال گوشی های هوشمند آیفون در این خودروی غول آمریکایی فراهم شده است. این خودرو می تواند 11800 پوند فوت را یدک بکشد. سیستم پیشرفته ای هوشمندی برای مسیریابی در این خودرو به کار گرفته شده است.

مزیت برتر فورد این است که می تواند بیش از 14000 پوند فوت را یدک بکشد و در خودروی GMC SIERRAچندین سیستم پیشرانه به کار گرفته شده و در ضمن با 15 دوربینی که در این اتومبیل کار گذاشته راننده می تواند مسیر و داخل خودرو را نیز مشاهده کند.