میتسوبیشی اوتلندر PHEV (Mitsubishi Outlander PHEV) جدیدترین خودروی تولیدی این شرکت است. شرکت میتسوبیشی جدیدترین محصول خود را با همکاری شرکت نیسان رونمایی کرد که در واقع یک خودروی آفرود است. این خودرو با طرح بدنه متفاوت یک ماشین هفت نفره است که از بهار سال آینده عرضه خواهد شد. البته شرکت خودروسازی میتسوبیشی نسبت به دوران اوج خود در دهه 90، خیلی زیاد افت کرده و این بار با روش جدیدی سعی می کند که با همکاری شرکای خود، خودروهای بهینه را به بازار عرضه کند.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV
نمای جلویی از میتسوبیشی اوتلندر PHEV 

خودروی آفرود میتسوبیشی اوتلندر PHEV

این خودرو محصول همکاری مشترک دو شرکت نیسان و میتسوبیشی است. این خودرو حاصل همکاری دو شرکت خودروسازی نیسان و رنو است تا حدی به خودروی نیسان ایکس تریل و نیسان قشقایی که طی سال های گذشته به بازار عرضه شده از جهاتی شبیه است. هر سه شرکت خودروسازی، جدیدترین فناوری های خود را در این خودرو، به نمایش گذاشته اند.

مهندسان شرکت خودروسازی میتسوبیشی، سعی کرده اند که این خودرو را نسبت به مدل های نیسان، متفاوت طراحی کنند. میتسوبیشی اوتلندر PHEV ( Mitsubishi Outlander PHEV ) را خودروی کاملا متفاوت حتی نسبت به مدل های قبلی است.

موتور خودروی میتسوبیشی اوتلندر PHEV

در این خودرو از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندری با 126 اسب بخار و 201 نیوتن متر گشتاور استفاده شده است. این چنین موتوری با انتقال 94 اسب بخار به محور عقب، باعث حرکت چرخ های عقب می شود. خروجی اسب بخار در این مدل 221 اسب بخار بهینه شده و سرعت خودرو نیز 134 کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است. موتور کاملا برقی بوده و با هر بار شارژ به اندازه 39 کیلومتر طی مسیر می کند و باتری 13.8 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. حالت های رانندگی جدیدی مانند حرکت روی برف و اسپرت نیز به خودرو اضافه شده است.

آپشن های جدیدی مثل جلوپنجره تیره، رینگ های 18 اینچی، سقف سانروف، استفاده از دو دیفرانسیل برای محورهای جلو و عقب، صفحه نمایش LED، سیستم تهویه مطبوع، دوربین و سنسورهای معکوس، کیلس و صفحه پنل لمسی، کاهش برخورد به جلو، هشدار خروج از خط حرکت از مهم ترین ویژگی های جدید این خودرو زیبای
ژاپنی است.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV
نمای عقبی میتسوبیشی اوتلندر PHEV

تغییرات ظاهری میتسوبیشی اوتلندر PHEV

شرکت ژاپنی میتسوبیشی این مدل را برای بازار استرالیا طراحی کرده و این مدل، فرمان پذیری عالی دارد و در مسیرهای سخت نیز به راحتی حرکت می کند. کمک فنرهای ماشین بهینه شده تا بتواند در مسیرهای سخت به راحتی حرکت کند.

مهم ترین جنبه های تمایز این خودرو نسبت به مدل های قبلی، آینه های جانبی و سقف سانروف، زیر سپری های جلو و عقب سیاه رنگ و استفاده از کروم سیاه در ورودی هوای سپر جلو و تزئین در صندوق عقب و در جلو پنجره است.