لامبورگینی FKP 37 Sian (Lamborghini Sian) یکی از دوست داشتنی ترین خودروهایی است که اکثر جوانان آن را دوست دارند. یک خودروی تمام اسپرت است که در آن انجین V12 به کار برده شده و در آن از فناوری های هیبریدی استفاده شده است.

انجین لامبورگینی FKP 37 Sian

انجین V12 الکتریکی این خودرو را هر چه زیباتر نشان می دهد. اسم رعد و برق شایسته این خودرو است و سرعت آن 220 مایل در ساعت (350 کیلومتر بر ساعت) است. در مدت 2.8 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت دست می یابد.

لامبورگینی Sian FKP 37، با بدنه فیبر کربن
لامبورگینی Sian FKP 37، با بدنه فیبر کربن

طراحی بدنه لامبورگینی FKP 37 Sian

بدنه این خودروی زیبا و سریع با الهام از لامبورگینی کونتاچ طراحی شده و به همین دلیل خطوط تند و تیزی دارد و ظرافت آیرودینامیکی آن نسبت به سایر مدل ها بیشتر مشخص است. بدنه فیبر کربنی باعث می شود که سبک باشد. سقف خودرو الکتروکرومیک بوده و سایر قسمت های متحرک هوشمند ساخته شده است. چراغ های جلو با الهام از Terzo Millennio طراحی شده و چشم انداز آینده طراحی های لامبورگینی را نشان می دهد.

طراحی داخل لامبورگینی FKP 37 Sian

تمامی اجزا و بخش های لامبورگینی FKP 37 Sian دستی طراحی شده و تجربه رانندگی عالی را به نمایش می گذارد و تمامی طراحی ها منحصر به فرد بوده و برای اولین بار از این نوع طراحی ها استفاده می شود. شکل شش ضلعی، بدنه خودرو را منحصر به فرد کرده است.

لامبورگینی Sian FKP 37
لامبورگینی Sian FKP 37
رانندگی پویا با لامبورگینی FKP 37 Sian

نوع رانندگی در این خودرو کاملا منحصر به فرد است و خودرو سبک بوده و به همین دلیل خودرو به سبک به پیش می رود. یک باتری یون لیتیوم در سازه آن استفاده شده است. میزان انرژی الکتریسیته آن 48 ولت بوده و تا 600 آمپر الکتریسیته را ایجاد می کند. موتور می تواند قدرت را به چرخ های عقب منتقل کند. در هنگام ترمز، با اینرسی، خازن باتری دوباره شارژ می شود. جریان الکتریکی خودرو متقارن است و تخلیه و شارژ یکسان انجام شده و خودرو بیش از حد گرم نمی شود.

لامبورگینی FKP 37 Sian خودرویی منحصر به فرد

این خودرو کاملا منحصر به فرد در دنیای خودروها است. سنسورها کاملا اتوماتیک بوده و به سرعت فعال می شوند. فلپ ها در زمان اوج دما، به کمک کنترلرهای الکتریکی فعال می شوند. بدنه فیبر کربنی ، دریچه ها از تیتانیوم ساخته شده و با فرمان نیز می توان چرخ های عقب را کنترل کرد و همگی این ها نشان می دهد که خودروی منحصر به فردی طراحی شده است.