مرسدس بنز میباخ پولمن S650 (Mercedes Benz Pullman S650) یکی از دوست داشتنی ترین خودروهایی است که تاکنون طراحی و تولید شده است.

ویژگی های مرسدس بنز میباخ پولمن S650

میباخ پولمن S650 کاملا منحصر به فرد ساخته شده است. صندلی های عقب راحت بوده و سرنشینان از هر جهت راحتی و امنیت را احساس خواهند کرد. از ترکیبات رنگی خاصی در این خودرو استفاده شده است. طول خودرو، 6.50 متر است.

مرسدس بنز میباخ پولمن S650، زیبایی و جذابیت
مرسدس بنز میباخ پولمن S650، زیبایی و جذابیت

شناخت مرسدس بنز میباخ پولمن S650

مرسدس بنز میباخ پولمن S650 بیشتر برای سیاستمداران طراحی و تولید شده است. سیستم صوتی و تصویری خودرو به نحوی است که سرنشینان می توانند تا زمان رسیدن به مقصد از سرگرمی خود لذت ببرند. پارتیشن شیشه ای، عقب خودرو، زیبایی کابین را چند برابر کرده است.

طراحی خارجی بدنه نیز مانند داخلی آن زیبا و جذاب طراحی شده، طوری که دوستداران این خودرو براساس زیبایی خارجی می توانند جذابیت داخل کابین را نیز پیش بینی کنند.

دلیل اهمیت و زیبایی

این مرسدس از هر بی نظیر ساخته شده و برای ماشین هایی مانند رولز رویس فانتوم و بنتلی، رقیب سر سختی محسوب می شود.

مرسدس بنز میباخ پولمن S650 با موتور V12
مرسدس بنز میباخ پولمن S650 با موتور V12

پلت فرم

در این مدل مرسدس بنز فاصله محورها از هم 173.9 اینچ بوده و در مقایسه با مرسدس بنز میباخ  S550، چهار فوت بلندتر است.

قوه محرکه مرسدس بنز میباخ پولمن S650

مشخصات فنی این خودرو مانند کابین آن قدرتمند و دوست داشتنی است. موتور V12، 6 لیتری توربو شارژ توئین بوده و قدرت 523 اسب بخار و 612 پوند فوت گشتاور را تولید می کند.

رقبای مرسدس بنز میباخ پولمن S650

بنتلی مولزان و رولز رویس فانتوم مهمترین رقبای این خودروی آلمانی به شمار می رود. همیشه این دو شرکت خودروسازی برای جذب مشتری، رقابت شانه به شانه را تجربه کرده اند.

کابین جادار و رویایی مرسدس بنز میباخ پولمن S650

مهمترین مشخصه این اتومبیل رویایی، بدنه بلند و کابین جادار آن است. راننده و سرنشینان خودرو می توانند از امکانات داخل آن لذت ببرند، شاید در نظر اول، این خودرو، تشریفاتی به نظر بیاید ولی عموم مردم نیز می توانند آن را خریداری کرده و از کابین شاهانه آن لذت ببرند. صندلی عقب برای چهار سرنشین مدنظر گرفته شده است. سرنشینان می توانند بعد از بسته شدن پارتیشن شیشه ای، محرمانه صحبت کرده و در ضمن به جلوی خودرو نیز دید داشته باشند.

حداکثر زیبایی و جذابیت مرسدس بنز میباخ پولمن S650

امروزه بسیاری از سفراء، سیاستمداران و خانواده های سلطنتی برای سبک زندگی خود، اتومبیل مرسدس بنز میباخ پولمن S650 را انتخاب کرده اند. کابین داخل خودرو، زیبا و جادار بوده و اکثر مدیران شرکت ها می توانند در این فضا، خیلی سریع به ایمیل های کاری خود جواب دهند. قیمت این خودروی از نیم میلیون یورو شروع شده و ادامه می یابد.