هوندا اکورد 2021 (Honda Accord 2021) یکی از خودروهای سدان ژاپنی است که طی سال های اخیر تغییرات چشمگیری در آن صورت گرفته است. این خودرو از همان ابتدای تولید جذاب و جوان پسند بود و تغییراتی که در آن صورت گرفته بین مردم و طرفداران خود محبوبیت بیشتری را کسب کرده است.

هوندا اکورد 2021 تلفیق زیبایی و کارایی

پیشرانه هیبریدی، مانیتور مسیر، موتور تمام الکترونیکی مشخص می کند که شرکت خودروسازی هوندا این بار در جهت حفط محیط زیست گام های بلندی برداشته است.

هوندا آکورد
هوندا آکورد

کارایی خودروی هوندا اکورد 2021

کارایی خودرو افزایش یافته و به محض این که راننده نسبت به آن واکنشی را نشان می دهد، بلافاصله واکنش راننده مشخص شده و به نمایش گذاشته می شود. شما با خرید این خودرو در زمان و هزینه های بعدی خود صرفه جویی خواهید کرد.

عملکرد خودروی هوندا اکورد 2021

در خودروی هوندا اکورد 2021، دو پیشرانه هیبریدی به کار گرفته شده و با انتقال قدرت e-CVT ترکیب شده است. واکنش و گشتاور الکترونیکی به کار گرفته شده باعث جذابیت هر چه بیشتر این خودروی ژاپنی شده است.

سیستم نظارتی خودرو هوندا اکورد 2021

راننده می تواند ارتباط موتور سنتی و الکتریکی را در هوندا اکورد تمام الکتریکی به دقت نظارت و کنترل کند. همچنین سیستم صوتی و تصویری یکی از جذابیت های داخلی کابین خودرو بوده تا سرنشینان در سفرهای بلند، با تماشای ویدیوها و فیلم های دلخواه، از مسیر سفر خود لذت ببرند.

خودروی الکتریکی هوندا اکورد 2021

موتور الکتریکی باعث کارایی و عملکرد ویژه خودرو خواهد شد. موتور الکتریکی می تواند به ایجاد شرایط جدید کمک کند.

صندوق خودروی هوندا اکورد 2021

باتری این خودروی الکترونیکی بر خلاف سایر خودروهای برقی در زیر صندلی کار گذاشته شده و همین موجب ایجاد 16.7 فوت مکعب در صندوق خودرو شده است.

هوندا اکورد 2021 با طرح بدنه جدید
هوندا اکورد 2021 با طرح بدنه جدید

طراحی داخل و خارج خودرو

بدنه اسپرت، و جلو و عقب خودرو و به علاوه چرخ های خودرو موجب جذابیت هر چه بیشتر این خودرو شده است.

فناوری های خودرو

نرم افزار Apple Car play در کنار سایر ابزارهای الکترونیکی مانند سیستم Android خودرو، تعویض ترمز در سرعت های پایین، همگی نشانگر استفاده از فناوری های جدید در داخل و خارج خودرو است.

فناوری شناسایی افراد و موانع به رانندگی ایمن تر کمک می کند و همیار راننده در همه شرایط چه به لحاظ مسیر رانندگی و چه شرایط آب و هوایی به راننده کمک می کند تا رانندگی ایمن و لذت بخشی را تجربه کند. سیستم تعویض دنده به نحوی تنظیم شده تا از بروز تصادفات همزمان با تغییر سرعت جلوگیری کند.