خودروی الکتریکی مویا (MOIA Electric RUV) محصول جدید شرکت واگن یک ون الکتریکی 6 نفره که برای کاربری تاکسی می تواند مفید باشد.

امروزه در اکثر شهرهای دنیا، ماشین های ون در کاهش ترافیک سنگین شهری نقش موثری دارند و شرکت فولکس واگن با آگاهی به این نیاز، خودروی جدید مویا را عرضه کرده تا قدرت بلامنازع خود را در این زمینه نشان دهد.

راحتی سفر درون شهری با خودروی مویا فولکس واگن
راحتی سفر درون شهری با خودروی مویا فولکس واگن

شعاع حرکتی خودروی الکتریکی مویا  فولکس واگن

خودرو می تواند با هر شارژ الکتریکی تا 300 کیلومتر مسافت را طی کند. راننده می تواند بعد از نیم ساعت، 80 درصد ظرفیت باتری را شارژ کند. شرکت شرکت فولکس واگن در داخل کابین از عناصر خاصی استفاده کرده تا نسبت به سایر خودروهای ون متمایز باشد.

از امکانات جالب این خودروی الکتریکی می توان به پورت USB در هر صندلی، چراغ مطالعه، دستگیره برای کمک به ورود و خروج مسافرین، اتصال WIFI، فضای بسیار بزرگ برای نگهداری چمدان و بارهای بزرگ ، صفحه نمایشی بزرگ نمایش مسیر حرکت اشاره کرد.

توسعه سرویس مویا شرکت فولکس واگن به سایر شهرهای آلمان

پس از این که این تاکسی سرویس در شهر هامبورگ موفقیت هایی را کسب کرد، شرکت فولکس واگن اعلام کرد که این سرویس را در شهر دیگر آلمان مانند هامبورگ گسترش خواهد داد تا با شرکت های تاکسی مانند اوبر و لیفت رقابت تنگاتنگی را شروع کند.

پرداخت ساده هزینه سفر با اپلیکیشن مویا فولکس واگن
پرداخت ساده هزینه سفر با اپلیکیشن مویا فولکس واگن

اپلیکیشن رزرو و پرداخت هزینه مویا شرکت فولکس واگن

تاکسی سرویس مویا در شهر هانوفر سرویس جدید مولتی ون T6 را آزمایش می کند. دپارتمان مویا فولکس واگن، اپلیکیشنی را طراحی کرده تا مسافران، بتوانند استفاده از سرویس را رزرو و هزینه خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

براساس این اپلیکیشن، مسافران هم مسیر سوار می شوند تا از اتلاف وقت راننده با جابجایی تک مسافر در سایر مسیرها جلوگیری شود. راننده به مدیریت تاکسی سرویس وصل شده تا از مسیر و برنامه روز آگاه شود.

خودروی برقی مویا کاملا برقی است و راحتی مسافران از هر نظر مدنظر گرفته شده تا زمان رسیدن به مقصد از هر جهت احساس راحتی کرده و در سفر بعدی بازهم از MOIA استفاده کنند.

ایستگاه های مویا در هر 200 – 250 کیلومتر ایجاد شده است.

در این خودرو از فناوری Osnabruck استفاده شده تا خودرو به سرعت حرکت کرده و مسافران را به مقصد جابجا کنند.

امروزه صنعت حمل و نقل به سرعت در حال تغییر و دگرگونی است و شرکت های خودروسازی که با این تغییرات همگام شوند می توانند سایر شرکت ها خودروسازی را در این مسیر رهبری کنند.